Co by było, gdyby zabrakło łąk?
Cel: interesuję się światem przyrody i potrafię o nim opowiedzieć.
NaCoBeZu:
- zapisuję określenia pasujące do mieszkańców łąki,
- układam wyrazy w kolejności alfabetycznej,
- tworzę liczbę pojedynczą i mnogą do nazw zwierząt i roślin.
- Posłuchaj odgłosów łąki, kogo możesz tam usłyszeć?
- Połącz ilustrację z podpisem nazwy mieszkańca łąki.
- Zapisz pytania: Jaki? Jaka? Jakie są zwierzęta? Wybierz cztery nazwy zwierząt i dopisz do każdego dwa określenia.
- Narysuj po lewej stronie 1 kaczeniec, po prawej kilka kaczeńców. Zapisz określenia: liczba pojedyncza - liczba mnoga.
- Utwórz liczbę pojedynczą i mnogą do wybranych nazw roślin i zwierząt.
- Rozwiąż krzyżówkę w Ćwiczeniach zad. 2 na str. 64.
- Ułóż w kolejności alfabetycznej wyrazy związane z wiosną i zapisz je w zeszycie OK.
Komentarze
Prześlij komentarz