Przejdź do głównej zawartości

eTwinning

 


Dlaczego eTwinning?             Zainspiruj się naszymi projektami 👦👧👨👩

Komisja Europejska, Europejska Agencja Wykonawcza ds. Edukacji i Kultury, Nasza przyszłość, piękna, zrównoważona, razem : eTwinning i nowy europejski Bauhaus , Urząd Publikacji Unii Europejskiej, 2022 jest miejscem spotkań wszystkich pracowników szkół (od wczesnej edukacji i opieki po edukację podstawową i średnią, w tym wstępne kształcenie i szkolenie zawodowe), badaczy, decydentów i inne zainteresowane strony w dziedzinie edukacji szkolnej. Europejska Platforma Edukacji Szkolnej to pojedyncza platforma integrująca tę pierwsze platformy i usługi eTwinning, School Education Gateway i Teacher Academy. Od 2022 r. społeczność eTwinning gości na ograniczonym obszarze Europejskiej Platformy Edukacji Szkolnej. Ten obszar jest dostępny tylko dla pracowników szkół zatwierdzonych przez Narodowe Organizacje Wsparcia. 

Od momentu uruchomienia w 2005 r. eTwinning rozwinął się z oddolnej inicjatywy w aktywną społeczność szkolną i zaangażował ponad 1 053 000 pracowników szkół pracujących w ponad 233 000 szkół w ponad 40 krajach. eTwinning zapewnia bezpieczną platformę cyfrową, na której nauczyciele są zaangażowani w różne działania, od projektowania i wdrażania europejskich projektów współpracy po nawiązywanie kontaktów oraz od uczestnictwa w wirtualnych grupach po rozwój zawodowy i partnerskie uczenie się. Poprzez swoją platformę, która jest dostępna w ponad 30 językach, eTwinning zapewnia nauczycielom szereg zasobów i możliwości uczenia się. Tematyka tych zasobów obejmuje korzyści z angażowania się w eTwinning, umiejętności XXI wieku, wykorzystanie ICT w edukacji oraz zestawy projektów do inspiracji i wskazówek. Zarejestrowani nauczyciele mają dostęp do zastrzeżonego obszaru platformy, zwanego Obszarem eTwinning. Europejska Platforma Edukacji Szkolnej i społeczność eTwinning są finansowane przez Erasmus+, europejski program na rzecz edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu. Są to inicjatywy Dyrekcji Generalnej ds. Edukacji, Młodzieży, Sportu i Kultury Komisji Europejskiej. Platforma jest obsługiwana przez European Schoolnet (zapewniający koordynację, treść i usługi) oraz Tremend Software Consulting SRL (zapewniający infrastrukturę techniczną), zarówno na podstawie umów o świadczenie usług z Europejską Agencją Wykonawczą ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Społeczność eTwinning istnieje również dzięki wsparciu Krajowych Organizacji Wsparcia, finansowanych przez Erasmus+ na podstawie umów o grant z Europejską Agencją Wykonawczą ds. Edukacji i Kultury oraz Partnerami Wspierającymi.



Wyróżnienia naszych najlepszych projektów

2022/2023

👉👀 Paintings worth a 1000 words




2021/2022

👉👀 Butterfly effect 




 👉👀 Zasięgnij języka

 👉👀 Tajemnice Zamku Królowej Matematyki



2020/2021

👉👀 Steps for climate 



👉👀 Be happy







👉👀 Encoded for fun 2




 👉👀 Kuchcikowo



 👉👀 Łącz kropki 2020  TwinSpace


 👉👀 Kierunek Bezpieczeństwo



2019/2020

 👉👀 Nature friendly  





 👉👀 Ortograficzna wyprawa




 👉👀 Znajdźmy swój język ojczysty


 👉👀 Zakropkowani 2019

2018/2019

 👉👀 Jajko z niespodzianką


 👉👀 Encoded for fun




2017/2018

 👉👀 Do you know me?




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

List z Afryki

Przyszła wiosenka a z nią... Cel: potrafię opisać i narysować wygląd ptaka wracającego zza morza NaCoBeZu: rozpoznaję i nazywam wiosenne kwiaty, zwiastuny wiosny, rozwiązuję zagadki o polskich ptakach, czytam wiersz z podziałem na role, układam i zapisuję opis bociana. Nazwij kwiaty, które witają wiosnę: Wiosenne kwiaty Posłuchaj i odgadnij , który ptak jest rozwiązaniem zagadki. Obejrzyj film o bocianach i zapamiętaj o nich jak najwięcej szczegółów. Posłuchaj odgłosu, który wydaje bocian  Przeczytaj wiersz w podręczniku na str. 43  z podziałem na role. Pokaż ruchem, co robi człowiek, zwierzę, roślina na wiosnę- kalambury. Zobacz, jak można opisać wygląd bociana: ćwiczenia str. 28-29 .  Opisz i narysuj bociana w zeszycie.  Wstęp zawiera informacje na temat: co opisujesz (nazwa ptaka, skąd pochodzi) Rozwinięcie zawiera informacje na temat: wyglądu zewnętrznego, zachowań, sposobu odżywiania, poruszania się. Zakończenie zawiera informacje na temat: Twojego stosunku do zwierzęcia.   

Detektywistyczne zagadki

 Rozwiązujemy zagadki z Detektywem Pozytywką Grzegorz Kasdepke to autor pełnych humoru książek dla dzieci i młodzieży, napisał ich ponad 60. Zajmuje się również pisaniem artykułów dla dorosłych, a także scenariuszy do seriali i programów telewizyjnych. Przez wiele lat był redaktorem naczelnym czasopisma dla dzieci „Świerszczyk”. Za swoją twórczość otrzymał wiele nagród i wyróżnień. Jest Kawalerem Orderu Uśmiechu   spotkanie z autorem Jakie znamy książki Grzegorza Kasdepki? m.in.: Wakacje Potworaka Skąd się wziął pomysł na detektywa Pozytywkę? Grzegorz Kasdepke zdradza tajemnice   Grzegorz Kasdepke wydał całą serię książek o detektywie Pozytywce. Napisz tytuły książek w sposób chronologiczny, czyli od najwcześniejszych do najpóźniejszych wydań. Detektyw Pozytywka  Nasza Księgarnia 2005 Wakacje detektywa Pozytywki Nasza Księgarnia 2011 Pamiątki detektywa Pozytywki Nasza Księgarnia 2007 Nowe kłopoty detektywa Pozytywki Nasza Księgarnia 2006 Tajemnicze zniknięcie detektywa Pozytywki  Nasz

Nowy Rok Szkolny

  Już wrzesień, czas do szkoły! Wspomnimy zabawy i wakacyjne beztroski, powitamy kolegów i koleżanki z wioski. Zapraszamy do pierwszej klasy- tutaj czekają cię przygody,  nowe przyjaźnie i nowe wyzwania w pogody i niepogody. Ale nie martw się, bo to też może być zabawa- Jeśli będziesz ciekawy, pracowity i odważny To na pewno osiągniesz sukces i .. niejedno zmartwienie zamienisz w zadowolenie! Jesteśmy zespołem, razem damy radę! Stworzymy wspaniałą, wesołą gromadę. Życzę ci szczęśliwego i owocnego roku szkolnego! Jestem Waszą nową Panią.   Mam na imię Iwona.  Bardzo lubię poznawać świat, wędrować po górach, zwiedzać nowe miejsca.  Jestem wielką entuzjastką i orędowniczką ochrony otaczającej nas natury. Powitanie autorstwa Iwona Pawłowska 🎵🎸 Dzień dobry 👌🎵 W mojej szkole 1. Pierwszy dzwonek dziś zadzwonił,  w pierwszej klasie jestem już.  W mojej szkole jest wesoło,  mam przyjaciół chyba stu. Ref.: Czytam, liczę, recytuję,  piszę, tańczę, koloruję.  Tak mi w szkole mija cza