Cel: rozwijam umiejętność czytania i pisania
NaCoBeZu:
- Wypowiadam się na temat najciekawszej przygody piesków i ich właścicielki,
- Bezbłędnie przepisuję zdania o pieskach, stosuję wielką literę w imionach i nazwiskach,
- Wiem, jakie cechy powinien mieć dobry opiekun zwierząt,
- Potrafię przyjąć bezpieczną pozycję,
- Wiem, jakie znaczenie mają niektóre powiedzenia na temat psa,
- Ilustruję własnego lapbooka,
- Projektuję zawieszkę dla wymarzonego psa.
1. Dopasuj opis pieska do tekstu a następnie opowiedz najciekawsza Twoim zdaniem historię:
2. Narysuj portret bohaterów książki i podpisz imiona lub nazwiska tych postaci.
3. Posłuchaj i zastanów się, o kim opowiada Karolina:
4. Kodeks właściciela psa:
5. Jaki powinien być opiekun psa?
7. Czy wiesz, co to znaczy "pies ogrodnika" lub "pies mu mordę lizał? Dopasuj powiedzenia o psach z ich znaczeniem:
Dla chętnych:
Komentarze
Prześlij komentarz