Cel: poznaję różne sposoby ważenia
NaCoBeZU:
- rozumiem pojęcia: lżejszy, cięższy,
- porównuję wagę przedmiotów,
- obliczam zadania związane z ważeniem,
- konstruuję model wagi szalkowej i sprawdzam wagę wybranych zabawek.
- Przyjrzyj się dziewczynkom na huśtawkach w podręczniku na str. 17. Co powiesz temat ich wagi?
- Nazwij różne wagi, do czego one służą?
4. Ułóż pytanie do obrazka? Co zauważasz? Narysuj owoce od najlżejszego do najcięższego.
5. Ułóż zadanie do obrazków i rozwiąż je. Napisz odpowiedzi:
6. Wykonaj model wagi szalkowej i sprawdź wagę kilku zabawek.
7.Samodzielnie wykonaj zadania w Matematyce na str. 47
8. Narysuj, które Twoje zabawki są najlżejsze a które najcięższe, swoją notatkę umieść TUTAJ
Komentarze
Prześlij komentarz