Cel: przeliczam do przodu i wspak
NaCoBeZU:
- bezbłędnie liczę w zakresie 10,
- znam nazwy i kolejność dni tygodnia,
- porównuję liczbę elementów zbioru posługując się znakami większości i mniejszości.
1. Sprawdź, ile działań zdążysz obliczyć w ciągu 2 minut.
2. Pomóż odnaleźć pasujące kości oraz szkielety odp. dinozaura- zadania w Matematyce na str. 52 i 53.
3. Który to dinozaur- pokoloruj drugiego, piątego i siódmego.
4. Sprawdź, jakiego gatunku dinozaurów jest najwięcej.
5. Przeczytaj komiks pt. Narodziny smoka. (podr. str.32-33). Czy smok się przydał gospodyni i do czego?
Wykonaj oś liczbową i za pomocą klamerek oznacz smoki wielogłowe.
Co zauważasz oznaczając liczbę głów smoka?
6. Policz, co drugiego dinozaura do przodu i wspak, co trzeciego, co czwartego. Możesz zaznaczać miejsce dinozaura na własnej osi. Co zauważasz?
7. Dokończ zadania na str. 55.
8. Narysuj 7 dinozaurów i każdemu nadaj imiona dni tygodnia. Wymyśl zabawę z dinozaurami. Może przygotujesz planszę do gry?
Dla chętnych:
Komentarze
Prześlij komentarz