Przejdź do głównej zawartości

Mamy to

 

Wspaniała wiadomość! Gratulacje! 

Twoja szkoła otrzymała Europejską Odznakę Jakości eTwinning za wspaniałą pracę w projektach eTwinning "Bee Happy" oraz w "Steps for the climate". Europejskie Nagrody eTwinning to najwyższe wyróżnienie, jakie nauczyciele i uczniowie mogą otrzymać za swoją wybitną pracę w eTwinning'u. Oznacza to, że Twoja praca, praca Twoich uczniów i Twojej szkoły została oceniona jako reprezentująca najwyższy europejski poziom.

Jakość w projekcie oceniana jest według pięciu kryteriów: 

  • Współpraca między szkołami partnerskimi 
  • Wykorzystanie ICT 
  • Innowacje pedagogiczne 
  • Integracja programowa 
  • Wyniki i rozpowszechnianie

Miałam przyjemność współpracować ze wspaniałym zespołem, oddanym swojej pracy nauczycielom, zaangażowanym uczennicom, uczniom oraz ich rodzicom, którzy w trudnym czasie zdalnego nauczania wspomagali swoje dzieci i przyczynili się do zrealizowania wielu ważkich dla życia naszej planety zadań. Bardzo Wam dziękuję za wielką przygodę i możliwość realizacji pięknych projektów.




W jaki sposób oceniany jest projekt?

Projekt, który spełni wszystkie powyższe wymagania zostaje poddany ocenie pod kątem następujących pięciu kryteriów merytorycznych:

  • Innowacje pedagogiczne i kreatywność – w jaki sposób przebiegała praca z uczniami, jakich innowacyjnych i kreatywnych metod użyto do zaangażowania ich w działania i do realizacji planu.
  • Integracja z programem nauczania – w jakiś sposób wkomponowano projekt w program nauczania konkretnego przedmiotu, czy były to działania interdyscyplinarne, jakie umiejętności i kompetencje rozwijały podejmowane aktywności.
  • Współpraca szkół partnerskich – opis działań wyraźnie wskazujący podział zadań pomiędzy partnerami ze szczególnym uwzględnieniem elementów, nad którymi pracowali wspólnie, aktywności gdzie współpracowali uczniowie z partnerskich szkół oraz ich wkład w przygotowanie finałowego produktu. Tu należy dodać linki do obrazujących to stron na TwinSpace.
  • Wykorzystanie technologii – jak wykorzystano technologię, aby wzbogacić działania projektowe, w jaki sposób zadbano o e-bezpieczeństwo i ochronę praw autorskich. Tu należy dodać linki do obrazujących to stron na TwinSpace.
  • Rezultaty, wpływ, dokumentacja – wpływ podjętych działań na rozwój uczniów i warsztat pracy nauczyciela, korzyści które odnieśli członkowie projektu i szkoła, najważniejsze rezultaty współpracy oraz dokumentacja odnosząca się do etapu planowania i rezultatów projektu, w tym najistotniejsza ewaluacja. Tu należy dodać linki do obrazujących to stron na TwinSpace.

Dodatkowo w pytaniu Jaki był twój wkład w działania projektów aplikujący nauczyciel wskazuje swoją rolę w danej współpracy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektywistyczne zagadki

 Rozwiązujemy zagadki z Detektywem Pozytywką Grzegorz Kasdepke to autor pełnych humoru książek dla dzieci i młodzieży, napisał ich ponad 60. Zajmuje się również pisaniem artykułów dla dorosłych, a także scenariuszy do seriali i programów telewizyjnych. Przez wiele lat był redaktorem naczelnym czasopisma dla dzieci „Świerszczyk”. Za swoją twórczość otrzymał wiele nagród i wyróżnień. Jest Kawalerem Orderu Uśmiechu   spotkanie z autorem Jakie znamy książki Grzegorza Kasdepki? m.in.: Wakacje Potworaka Skąd się wziął pomysł na detektywa Pozytywkę? Grzegorz Kasdepke zdradza tajemnice   Grzegorz Kasdepke wydał całą serię książek o detektywie Pozytywce. Napisz tytuły książek w sposób chronologiczny, czyli od najwcześniejszych do najpóźniejszych wydań. Detektyw Pozytywka  Nasza Księgarnia 2005 Wakacje detektywa Pozytywki Nasza Księgarnia 2011 Pamiątki detektywa Pozytywki Nasza Księgarnia 2007 Nowe kłopoty detektywa Pozytywki Nasza Księgarnia 2006 Tajemnicze zniknięcie d...

Planeta Zdrowia

 Planeta zdrowia. Dlaczego nasze kości są twarde? to projekt edukacyjny Uniwersytetu Dzieci przeznaczony dla uczniów klas 1-3. Uczniowie wyruszą w podróż na Planetę zdrowia, podczas której odkryją, jak dbać o swoje zdrowie i czuć się świetnie na co dzień.  🍎 W czasie zajęć uczniowie: 🍎🍞  nauczą się czytać etykiety produktów i komponować wartościowe posiłki 🍎🍞 sprawdzą, jak działa układ oddechowy, jak bakterie niszczą zęby oraz jak kształt buta wpływa na stopy i samopoczucie 🏃🏄 p oprzez wiele zabaw ruchowych i ćwiczeń fizycznych nie tylko poprawią koordynację, ale także dowiedzą się, jak organizm broni się przed wirusami, jak walczą bakterie i po co nam kości 🏃🏄 uczniowie będą m.in. chodzić boso, biegać, rozciągać się czy rzucać piłką w dal 💓🆘będą uczyć się udzielania pierwszej pomocy   🍎🍞  Na początek: Co wiem na temat zdrowego odżywiania się? 💓💓  Jakich witamin potrzebuje organizm? 🍎🍞  Zagadki : warzywa  🍎🍞  Zdrowe czy nie...

Europejski Tydzień Kodowania

  EU Code Week,  czyli Europejski Tydzień Kodowania, to oddolna inicjatywa promująca programowanie i umiejętności cyfrowe wśród uczestników w ciekawy i interesujący sposób. EU Code Week to inicjatywa zapoczątkowana w 2013 r. przez grupę ambitnych wolontariuszy, programistów, koderów, nauczycieli i przedsiębiorców – osób, które uznały za konieczne, aby europejska opinia publiczna posiadała podstawową wiedzę na temat kodowania. Do 2017 r. inicjatywa rozprzestrzeniła się na cały kontynent, a w 2018 r. Komisja Europejska poparła inicjatywę w ramach Planu działań na rzecz edukacji cyfrowej, zachęcając wszystkie szkoły w Europie do udziału. W zeszłym roku ruch dotarł do 4,2 miliona uczestników w ponad 80 krajach na całym świecie, co doprowadziło nas do tego dnia. W tym roku Code Week odbędzie się od 10 do 25 października, a jego celem jest dotarcie do połowy wszystkich szkół w Europie, Mapa Europe Code Week Nasze wydarzenia: Odkoduj obraz- wspólnymi siłami tworzymy ruchomy obraz...