🌕🔵Nasza szkoła na mapie DOT DAY 2024 🔴🌕
🌕🔵 Zadanie 1 🔴🌕
Uczniowie utworzyli chmurę słów: Gdzie jest kropka?
family autorstwa Iwona Pawłowska🌕🔵 Zadanie 2 🔴🌕
Uczniowie klasy 2B zaprojektowali swoje kropki. Najładniejsza i najbardziej oryginalna jest częścią logo naszej grupy projektowej "Freckles"- 🐞🍭 Dots designed by us- Dot Day 2024 🐡🍪
Najładniejsza i najbardziej oryginalna jest częścią logo naszej grupy projektowej "Freckles"- 🐞🍭
W czym ukryła się moja kropka? Uczniowie zastosowali metodę stemplowania, a następnie zamieniali kropkę w rzecz, owoc lub zwierzę, którą im kropka przypomina.
Uczniowie utworzyli z własnych ciał "żywe obrazy kropek". To zadanie wymagało od nich dużej wyobraźni przestrzennej i współpracy. Okazało się, że drugoklasiści potrafią sobie pomagać i osiągnąć wspólny cel.
🌕🔵 Zadanie 3 🔴🌕
Uczniowie w kreatyny sposób pokazali, jak rozumieją słowa Michaela Jordana i stworzyli scenkę rodzajową zatytułowana: "Jak razem możemy pokonywać przeszkody?"
"Nic nie jest podane na talerzu – każdy zawsze napotyka na swojej drodze przeszkody.
Gdy się pojawią, znajdź sposób, aby je pokonać i nie myśl, że to koniec drogi.”
- Michael Jordan
Michael Jordan autorstwa Kasias08
🌕🔵 Zadanie 4 🔴🌕
Zadaniem uczniów, które uczyło współpracy, było stworzenie Łąki mocy:
Każdy uczeń otrzymał tylko jeden element z udostępnionego plakatu- jego zadaniem było dokładne pokolorowanie części obrazka i ułożenie jednego obrazu. Układanie dużych, kolorowych fragmentów obrazu okazało się wcale nie łatwym zadaniem.
Nasz element obrazu jest częścią pracy zespołowej międzynarodowego zespołu projektowego.
Flowers power autorstwa Marlena Kowalska🌕🔵 Zadanie dodatkowe 🔴🌕
Którędy należy dojść do pomarańczowej kropki?
Zadaniem uczniów było sprawdzenie poprawności zakodowanej drogi- która z zakodowanych informacji jest poprawna i prowadzi do kolorowej kropki na macie?
Komentarze
Prześlij komentarz